پیام تسلیت رییس دانشگاه یزد به مناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام کاظمی

یزدفردا :دکتر میبدی رییس دانشگاه یزد در پیام تسلیت خود آورده است : اين جانب اين مصيبت اندوهبار را به حوزه هاي علميه، مردم شريف و جامعه دانشگاهی استان یزد، خانواده معظم ايشان و همکاران آن بزرگوار در دانشگاه یزدتسليت عرض مي نمايم و براي آن مرحوم علو درجات و براي بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

متن پیام رییس دانشگاه یزد بدین شرح است:


انالله و انا الیه راجعون


درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمود کاظمی عضو هیات علمی پیشکسوت گروه معارف اسلامی و عضو شورای فرهنگی دانشگاه یزد موجب تأثر و تألم گرديد.


اين روحاني عالي قدر عمر شريف خود را در خدمت اسلام و مبارزه عليه رژيم ستم شاهي، برپايي نظام مقدس جمهوري اسلامي و حراست از ارزشهای والای اسلام و انقلاب سپري نمود. ايشان در دوران حضور در دانشگاه یزد در مسیر تزکیه، تهذیب و تعلیم دانشجویان و دانش پژوهان تشنه معرفت و ارزشهای والای دینی اهتمام ویژه ای داشت که ثمرات ارزشمند این تلاش مقدس علاوه بر برخورداری از پاداش الهی، یاد و خاطره آن اندیشمند فرزانه را در لوح ضمیر دانشجویان و دانشگاهیان این دانشگاه جاودانه ساخت.


اين جانب اين مصيبت اندوهبار را به حوزه هاي علميه، مردم شريف و جامعه دانشگاهی استان یزد، خانواده معظم ايشان و همکاران آن بزرگوار در دانشگاه یزدتسليت عرض مي نمايم و براي آن مرحوم علو درجات و براي بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.


روحش شاد و یادش گرامی باد


سید علی محمد میبدی


رییس دانشگاه یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا